نگاهی به اجتماع خودمان !

وب نوشته ی مصطفی نادریان (وکیل پایه یک دادگستری)

نگاهی به اجتماع خودمان !

وب نوشته ی مصطفی نادریان (وکیل پایه یک دادگستری)

هفته ی آخر بهار 92

می خواستم کلی حرف بزنم و بنویسم اما نمیدونم چرا وقت دست بکار میشم کم میارم

نه اینکه کلا کم بیارم ... نه ... واژه کم میارم و بعد اصلا یادم میره درمورد چی می خواستم بگم...!

به هر حال فعلا که دارم می نویسم از هفته ی گذشته بگم که دو اتفاق مهم افتاد :

دومی صعود تیم ملی بود که هرچند انصافا و به نظر من خیلی شکنده بود اما جای تبریک داشت و منو هم به خیابون کشوند و...

اولی انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری بود که اون هم جای تبریک داره خصوصا به همکاران حقوقدان و وکیلم که فارغ از منش سیاسی ایشون ، همه خوشحالند از این بابت که یه نفر از جنس ما به این سمت عالی دست پیدا کرد ، امیدوارم توی این شرائط دشوار ایشون بتونه مفید باشه و شایستگی اهالی حقوق رو حتی توی این عرصه ی خطیر به اثبات برسونه .


نظرات 2 + ارسال نظر
متـــــــــین.shz یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 http://www.delkhoshiha.blogfa.com

اگر چه ما بعضی از مواضع ایشون رو نمیپسندیم...ولی به گفته رهبری رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه ملته....

امیدوارم بتونه سر و سامانی به وضع موجود بده...ایشالا....

aref شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:06 http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10256

سلام

سایته خوبی داری من دائما از وبلاگت دیدن می کنم خیلی با حال هستش

من حیف دونستم که بهت نگم شما می توانی با گرفتن کد پاپ از سایت که برات درج کردم و قالب را ویرایش بزن و اون کد را قرار بده می بینی که هر کاربری وارد وبلاگت می شه به حسابت پول می آید من این موضوع گفتم چون وبلاگت رو دوست دارم مخلصت عارف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد