نگاهی به اجتماع خودمان !

وب نوشته ی مصطفی نادریان (وکیل پایه یک دادگستری)

نگاهی به اجتماع خودمان !

وب نوشته ی مصطفی نادریان (وکیل پایه یک دادگستری)

حالا نشستی (شایدم خوابیدی اما مطمئنم نه ایستادی چون همیشه تنبل بودی...) با خودت ، چی فکر کردی ؟

نه خداییش فکر کردی خاله بازیه که "نخود نخود ..."

نه جونم این خبرا نیس !

وقتی اومدی توی این شهر هزارتوی بی سر و سامون نگفتی چطوری میخوای راه برگشتو پیدا کنی ؟

راستشو بخوای من خودمم راه برگشت تو رو بلد نیستم ، هرچند اگه بلد بودم هم بهت نشون نمیدادم ...

از شبی که گفتی میری و خوتو گم و گور میکنی همش دیدمت ولی نمیدونم چرا داری این بازیا رو با خودت درمیاری ؟

من که خوب میشناسمت ، تو هم که منو ...

پس این بازیا چیه ؟

بچه ، اگه فکر میکنی واقعا گم شدی (که نشدی) می تونی به آقا پلیسه بگی بیاردت و بهم تحویلت بده ، آدرس و تلفنم توی جیب سمت چپ... راستی ، نکنه اون شب که دعوام کردی آدرسو پاره کرده باشی واقعا گم بشی ...؟!

اینا رو گفتم که بدونی حواسم بهت هس ، حالا خود دانی ، خسرو هم نیستی که بگم صلاح مملکت خودتو میدونی ... البته اگه مملکتی واسه خودتو من باقی گذاشته باشی !

یادم رفت بپرسم مشقاتو نوشتی که داری می خوابی ؟

ولش کن بابا نصف شبی زده به سرم ، برم یه چیز واسه شام بپزم که گشنم شد از بس فک زدم و جوابمو ندادی .

فقط این خانوم بهار رو از دست نده (شعره رو میگم بچه فکر بد نکن)

--- متن بدون اصلاحه ، واسه غلطایی که کردم شرمنده---


درباره بیمه عمر

اصولا اثر قراردادها فقط متوجه طرفین آن قرارداد می شود مگر در موارد خاص که بیمه عمر یکی از آنهاست .
شاید شنیده باشید که پس از فوت شخصی که خود را بیمه عمر کرده ، بیمه به بازماندگانش مبالغی پرداخت می کند اما این پرداخت باید به چه کسانی صورت پذیرد ؟
آیا همه ی وراث متوفی حق دارند یا خیر ؟
ادامه مطلب را مطالعه کنید تا جواب این سوال و سوالات دیگه رو بگیرید و اگه سوال دیگه ای داشتید پیام بذارید .
ادامه مطلب ...

آهسته گفت:
"خدا نگهدارت" در را بست ورفت...

(آدم ها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن خدا می اندازند!)


نقل از http://sapina.blogsky.com/