نگاهی به اجتماع خودمان !

وب نوشته ی مصطفی نادریان (وکیل پایه یک دادگستری)

نگاهی به اجتماع خودمان !

وب نوشته ی مصطفی نادریان (وکیل پایه یک دادگستری)

به نقل از روباه اهلی...!

می گفت :  

"خیلی وقته که ندیدمش ... حتی توی خوابم ! 

هروقت می خوام  ببینمش ، شازده کوچولو رو می خونم  

وقتی که روباه از اهلی شدن می گه  

وقتی که با دیدن گندمزار ، به یاد گیسوی یارش می افته 

گیسویی که هم خودش و هم دل روباه اهلی قصه رو به باد داده بود ... " 

 

گفتم : 

" خب ازش بخواه که اجازه بده به دیدنش بری" 

 

گفت : 

"نمیشه ، اون حتی اجازه صدا زدنش رو از من گرفته 

چطوری ازش بخوام ؟ 

تازه اگه بخوام هم مطمئنم اجازه نمیده 

اون میگه من دیگه مال تو نیستم ..." 

 

گفتم : 

" یعنی نمیتونی یه تصویر ازش داشته باشی  

چیزی که لااقل بتونی هروقت دلتنگش بودی نگاهش کنی 

عکسی ... "

 

نذاشت حرفمو کامل کنم و گفت : 

" دیوونه شدی ...؟ 

من اونو دوست دارم ، نه اون منو ... 

چرا باید بهم عکس بده و دلتنگیام رو کمتر کنه ... ؟" 

 

گفتم : 

"درسته اما خب عشق داشتن به هر کی براش خوشاینده 

یعنی انقدر مهربون نیس که یه عکس به عاشقش بده 

و بهش اعتماد داشته باشه ...؟ 

یعنی فکر میکنه عاشقش با داشتن یه عکس ازش اونو آزار میده ...؟ 

پس اینکه میگن میان عاشق و معشوق ...." 

 

باز نذاشت حرفم کامل بشه  

با خودش گفت به قول شمس لنگرودی ... 

من نشنیدم چی خوند و رفت... 

 

داد زدم من عکاسم اگه معشوقتو دیدم و تونستم ازش عکس بندازم  

چطور بدستت برسونم ....؟! 

 

بی اعتنا به این حرفم ... حتی پشت سرش رو هم نگاه نکرد 

 

*********************************************

حیف امروز که عشقش رو دیدم و یه عکس ازش انداختم با خودم میگم

کاش می شد ایمیلش رو داشته باشم و براش بفرستم 

بیچاره حتما خیلی آروم میشد 

با دیدن عکس یارش... 

نظرات 2 + ارسال نظر
همکلاسی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:35

فوق العاده زیبا بود

حرفی واسه گفتن نذاشتی

!♛PRANCE♛! جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:27 http://www.peranschat.ir

سلام دوست من درفضایی گرم وبامحبت دور هم جمع میشویم تاساعاتی درچت روم پرنس افراغ بال وارامش با هم گپی زده به گفتگو بنشیینیم برای هم از شادی ونشاط بگوییم راز موفقیت را باهم جست وجوکنیم به ما بپیوندید در چت روم کافیه بزنی پرنس چت با تشکر از شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد